Metodiskās padomes darbības pamatprincipi
Indriķa Zeberiņa Kuldīgas pamatskolas metodiskās padomes darba mērķus, saturu, uzdevumus, kā arī tiesības, pienākumus un darba formas nosaka Metodiskās padomes reglaments un tā darbojas saskaņā ar Skolas Nolikumu. Metodiskā padome organizē Indriķa Zeberiņa Kuldīgas pamatskolas metodisko darbu, dodot iespēju ikvienam pedagogam uztvert un apliecināt sevi kā radošu personību profesionālā līmenī, mērķtiecīgi iesaistot pēc iespējas plašāku pedagogu loku demokrātiskā skolas darba organizēšanā.
Metodiskās padomes darba uzdevumi
Metodiskās padomes darbībai ir informatīvi reflektīvā, analītiskā, izglītojošā, apmācošā, organizatoriskā un pētnieciskā funkcija. Katrai no šīm funkcijām pakārtoti konkrēti darba uzdevumi, kas ar Metodiskās padomes locekļu starpniecību realizējami Indriķa Zeberiņa Kuldīgas pamatskolas darbā, iesaistot visus pedagogu to īstenošanā.
Metodiskās padomes sastāvs
Metodiskās padomes vadītāja | Sandra Poriņa | direktora vietniece izglītības jomā |
Metodiskās padomes locekļi
Igo Kūlainis | direktors |
Inese Sausserde-Čīma | direktores vietniece izglītības jomā |
Baiba Mateviča | direktores vietniece audzināšanas jomā klašu audzinātāju metodiskās komisijas vadītāja |
Ligita Plāte | valodu metodiskās komisijas vadītāja |
Benita Baumane | tehnoloģiju un zinātņu pamatu metodiskās komisijas vadītāja |
Arvis Sprude | “Es un sabiedrība” metodiskās komisijas vadītājs |
Anita Ozoliņa | pirmsskolas un sākumskolas metodiskās komisijas vadītāja |